Viikonloppu

Huomenta päivää..

Olen niin ristiriitaisissa tunnelmissa nyt kun poika hukkasi pyörän avaimensa eilen. Ja oli puhetta kaverin isän kanssa että jos avain löytyy niin soittelevat.
Mutta ei ole soitellu eli ei oo sitten löytynytkään. Eikä mekään sitä pojan kanssa eilen löydetty kun menimme niitä samoja jälkiä pitki mitä olivat kävelleet.

Olen sivullani facessa ja muutamassa ryhmässä jakanut kuvaa muttei oo vielä mitään tullu että joku olisi löytänyt.. Ei tästä voi pojallekaan vihainen olla kun ei se sitä tahallaan tehnyt. Tunnen silti sisälläni itkua ja raivoa..

Pakko olisi tehdä jotain tai muuten en osaa olla paikoillani.
Mietin että jos lähtisin kummisetää moikkaamaan ja jos samalla hän voisi autooni vaihtaa jotkut tulpat mitkä lie kun auto käy niiden osin huonosti.

Samalla siinä voisin äitilleni soitella ensi viikonlopusta.. Ensi viikon lauantaina vanhin poika lähtee lomakodin kanssa syyslomaa viettämään jolleki mökille johonkin ja itse olen tietty jo sopinut sille illalle tyttöjen iltaa. Niin olisi hyvä saada nuorinki pois kotoa. Ja kun ukkoki lähtee jo perjantaina veljelleen.
Mitähän siitäkin viikonlopusta tulee kun en osaa nukkua ilman murua ❤

Tällä viikolla olin töissä vaan keskiviikkona kun mulla oli keskiviikko iltana kauheen paha olo, ei ollut oksennuksen tulo kaukana. Yö meni tosi huonosti niin soitin sitten töihin että olen ollut huonovointinen mutta ei mulla mitään oksennusta tullut. Mutta ei viittinyt riskiäkään ottaa.

Huomenna tulee kaveri meille ja vaalentaa miun hiuksia 😊
Vähän pelottaa ehkä että sopiiko mulle enää vaaleet ja että kehtaanko töihin mennä muuta ku pipo päässä 😁
Tosin en tiä saako sielä olla pipo päässä. Yks aamu (tänä keskiviikkona) mulla unohtu pampula kotio niin olin töissä vähän aikaa pipo päässä mutta sitten aloin miettimään että saako olla ja mun tuli jo kuuma (kai aloin panikoimaan) niin otin sen pois. Mutta täytys kysyä varmaan että saako siellä olla pipo päässä jos panikoin mun hiustenväristä 😁

Joo, ei tällä erää nyt muuta.. Oli kiva kertoilla taas vähän tuntemuksiaan niin ehkä vähän helpotti oloaan.. En tiä! Hyvää sunnuntain jatkoa ja ensi viikon alkua kaikille 😊

Kommentit

Jenna sanoi…
Toivottavasti avain löytyy pian! :)
BlackAngel sanoi…
Juu kyllä se onneksi löytyi :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017