Mikä on?

En tajua en..!
Viime kuussa alku kuusta kysynyt tukiperheeltä että koska voisivat pojat ottaa, ei vastausta.
Viime kuussa puolessa välin kysyin samaa ja ei vastausta. Nyt syyskuussa kysynyt onko jotain sattunut? Niin laitto että ottaa yhteyttä kun pystyy. (?)
No eipä vielä tähänkään päivään mennessä ole ottanut yhteyttä.
Minä sit päätin kysyä kuulumisia tänään niin vastaus oli: voitko laittaa minulle lasten sossun nron?
Vähänkö oon hämmentynyt!
Tossa ollut miehen kanssa puhetta että voisi meillekin nyt jotain kertoa koska ME tässä sitä tukea tarvitsemme että jos he ei nyt enään voi poikia sinne ottaa niin olisivat voineet kertoa sen piiikkasen aikasemmin niin oltas voitu hakea jo uutta tukiperhettä.
Mulle tässä se tressi iskee kun ei mitään puhuta (itse aikasemmin sanonut että pitää olla avoin puolin ja toisin, onko tää sitä nyt?) ja sitten olen taas kohta siinä tilassa että en jaksa kun ei poikia saa mihinkään hoitoon. No onhan pojat olleet nyt porukoillani mutteivät ne jaksa joka kuukausi ottaa.
On pikkasen kiukkuinen olo nyt!

Kommentit

Miiuska sanoi…
Voi ei!! Ois kyllä voineet aiemmin asian hoitaa. Tuommoiseen kuitenki pitää sitoutua jos hommaan lähtee mukaan. Mä voin ottaa joskus pojat meille koha tää oma arki alkaa sujua kun nyt miehe työt sotkee niin paljon totuttua arkea. 😂
Lumiperhonen sanoi…
Pojat voi tulla meille joskus vaikka yöksikin, kuten sanoinki jo kun nähtiin 😊 Riippuen tietty vaan meidän vuoroista, kun pitää sit olla vapaata sillo ja viikonloppu. Mutta autan mielelläni välillä 😊 En ihan joka vapaaviikonloppuna lupaa, kun niitä viikonloppuja ei oo kun kerran kuussa nyt ku vuorotyössä vielä itseki oon.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017