Viikonloppu

Mua siis jännittää tiistainen.
Iiihan hirveesti!
Muru vois mut sinne vaikka viedä ainaki ekana päivänä. Muistaakseni kuopus menee 9 kouluun.
Saas nähä kuin väsynyt oon sitte aina noina päivinä sen jälkeen.
Mietin jopa mielessäni sitä kuinka menen sinne, millä menen ja mitä vaatteita päälläni.
Tää miettiminen on tosi raskasta. Olen yrittänyt ajatella ettei sinne tartte jännittää menoa, hyvin se menee. Se on just sellainen matalan kynnyksen paikka.
Sit mietin sitä et mulle ei sielä palaverissa puhuttu alku viikosta mitään että on tuollainen paikka. Luulin siis että sielä tehdään tyyliin käsitöitä, ruokaa, tms eikä niin että alan jotain nuoria ohjaamaan.
Muru sanoi että siinä olisi mulle hyvää harjoitusta kun pitäisi neuvoa ja ohjata menettämättä hermoja.
Eikä mun siis heti tartte alkaa nuoria opastaan siinä vaan saan ekaksi tutustua toimintaan. Huoh!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017