Miksi, Oi Miksi?

Minkälaista on Ystävyys?

Minkälaista on Kaveruus?

Tarkoittavatko samoja asioita?

Mun mielestä Ystävyys on että ollaan miltein joka päivä yhteydessä, soitellaan ja tekstiviestitellään,  pystyy toiselle kertoon asioita maan ja taivaan väliltä, ollaan niinku paita ja peppu. Myös niitä tosi arkojakin asioita.
Ja että Ystävät ovat toisen tukena niin huonoina kuin hyvinä hetkinä. Autetaan toista jos on tiukkaa tai jos itse ei jaksa niin tullaan vaikka toisen luo tai kutsutaan kylään, syömään tms..

Kenellä vielä on tälläisiä Ystäviä?

Kaikilla on vaan ne omat perheensä, omat rutiinit, yms. Ei ole nykyään asiat samanlailla kuin silloin kun itse oli lapsi tai teini.

Ei enään taideta edes soitella. Roikutaan vaan netissä. Miksei voisi olla vaikka vaan lankapuhelimet niinku ennen vanhaan. Olisi pakko aina soittaa.

Entäs nämä Kaverit?

Mun mielestä Kaverit ovat vaan hyvän päivän tuttuja/ kavereita.
Hyvä jos kerran viikossa kuulumisia kysellään, käydään kylässä tai nähdään kerran kuussa.
Siinä se.

Ja miten, milloin olette yhteydessä toiseen?
Silloinko vain kun itse tarvitsette jotain?
Tai itsellä paha mieli että saa vaan purkaa oman olonsa toiselle muttei toisen tarvitse?
Onko se vain yksi puoleista, kuuluuko sen olla?

Minulla oli joskus kaksi Best Frendiä, eri aikoihin.
Voi niitä aikoja!
Toinen niistä oli jopa mukana kun minä ja vanhempani oltiin ulkomailla.
Hän miltein asui meillä.. 😄
Silloin pystyi kertomaan kaikki asiat toiselle, tuntuu että nykyään kun jotain kertoo niin siitä kuulee miltein naapuritki.
Ihmiset ei taida kovin hyvin pystyä luottamaan toiseen. Varsinkaan jos luottamus on rikottu monet kerrat.
Vähän niinku parisuhteessa. Siinäkin pitää pystyä luottamaan toiseen.
Ystävyys on miltein kuin parisuhdetta.

Rupesin vain pohdiskelemaan näitä tässä kun miehelle sanoin kun autolla kotio päristeltiin että en jaksa aina olla se joka yhteyttä ottaa. Että jos ei toista kiinnosta niin olkoot.

Oliskohan nyt syytä alkaa jo nukkumaan.
En viitsi kirjoittaa tähän vielä huomisesta mitään. Kerron uudet kuulumiset huomenna. En halua kirjoittaa tähän että mua j******** huominen. Hihi! Huomiseen! Hyvää yötä! Good night! See you tomorrow! Byebye.. Menikö ees oikein?! 😂

Kommentit

Miiuska sanoi…
Mä oon miettiny itte tätä samaa todella paljon.. oon vaan itse jotenki väsynyt pitää yhteyttä ja kyselee kuulumisia keltää ko nii monta vuotta sain vaa vastauksiksi ihan ok. Tai ei mitään vastausta. Aina ko kuttu kylää tai ois halunnu käydä jossai tai mennä kylään ni kellekkää ei sopinu eikä edes voinu sopii mtn päiviä. He näki mua just sillo ko heill oli tylsää tai piti saada purkaa murheitaan. .. ja iha turha aatella edes kerran viikossa vois nähdä tai ees pitää yhteyttä.

Musta on näide jäljilt tullu tosi paska kaveri ja mä tiedostan sen itsekkin. Suojelen vain itseäni tällä vaikka tiedän että loppujen lopuksi itse kärsin ja menetän ne aidotkin mahdolliset ystävät. Mulla oli myös lapsena ja teininä tosiystäviä ja oltii kuin paita ja peppu. Kaipaisin niin samanlaista kaveruutta kuin silloinkin.. säkin oot ihan huippu tyyppi!!.. ja mua harmittaa et oon tälläne mörökinttu.. 😢🙊



Mitä huomenna??? 😮😄❤

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017