Mennyt viikko

Joo olin aluksi sielä Verstaalla tai vaan siis sen yhden päivän kun en sitten tykännyt sinne enään mennä. Ei ollut mun juttuni alkaa opastaan nuoria, ehkä joskus tai sitten ei. 
Mutta sain siirron sitten Sorinaan, Sorrinkadulle. Samalla kadulla on Poliisiasema. 
Se on ihan just sellainen mun paikka :) vaikka sielä onkin vanhempaa porukkaa mutta on sielä välillä minunki ikäistä. Kaksi tyttöä ja yksi poika joka opiskelee lähihoitajaksi. 
Olen sielä nyt näinä kahtena päivänä ommellut. 

Eilen sain tehtyä niitä joku yli 100. Noita tehdään eka jonona vaikka 40 ja sitten laitetaan 10 pätkiin. Eli tasaluvuksi pitää tehdä. Noi on jotain mitä tulee lasten jouluvaatteisiin. 
9 aikoihin oon jo sielä, kerkeen siinä aloittaan jo ompelut klo.9 on aamukokous jolloin katsotaan kuka tekee mitäkin. Niihin mun ei tarvitse osallistua kun teen vaan käsitöitä. Sii mebee kai joku 15min, sitten jatketaan hommia. Klo.10-10.30 on mulla kahvitauko muitten kanssa jotka ovat työtoiminnassa sielä plus niiden ohjaajien. 11.15 on ruoka, siinä ei kauaa syödä. Sitten jatkaan ompelua. Keskiviikkona oli 12.30 joku "kokous" joka kesti 10-15min. Sitten vähäksi aikaa tekeen hommia ja klo.13 saan lähteä. 
Sielä on mun yks tuttuni, siskon miehen äiti ❤ 
Käyn tuolla ke ja to, 4 tuntia ja siitä 9e/päivä. Ja joka kuukausi 45e tilille bussikorttiin joka pitää itse ladata. 
Tressaa, tressaa kun ei mies ole vieläkään rahaa saanut.. 😡 
Mies lähtee veljensä kanssa tänään Sastamalaan ja itse jään taas yksin lasten kanssa.  Ainakin siinä on se hyvä puoli että saa miehestä "vapaata", kovin kireä tunnelma ollut eilisestä asti. Mutta olisi kiva kun lapsistakin saisi vapaata. Mutta onneksi pojat on koulussa ja saan edes hetken olla yksinäni. Kun nuo lähtee jo 11 aikoihin ja nuorin menee kouluun 10.10. Vanhin mennyt jo 8.10. 

Mutta lasten tukiperhe lopetti, heillä on jotain henk. Kohtasia ongelmia sielä että se syynä miksi näin kävi. Mutta ajatella että sitä piti 1.5kk pitkittää ettei voinut yhtään aikasemmin ottaa yhteyttä sossuun kun ei minuun ole vieläkään ottanut. Pahoittelee sossun kautta. Miksei voi pahoitella suoraan mulle? Eikö vain kehtaa?! Ei uskoisi siitä ihmisestä etteikö kehtais. Se ihminen kehtaa mitä vain.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017