Lauantai

Facebookissa luki että mitä mietit? Kirjoitin sinne mutta sitten loppujen lopuksi otin sen pois.
Mietin siis että kiinnostaako ihmisiä paskan vertaa oikeesti kuulla mitä toisille kuuluu, tässä tapauksessa esim. Mulle.
Halutaan vaan kertoa se oma juttu kun kysyn mitä kuuluu?
Onhan se hyvä että kertovatkin, olen hyvä kuuntelija.
Mutta kukaan ei kysy multa mitä kuuluu?
Ja jos kysyy, niin ei ne kysy tosissaan.
Haluavat vaan olla ystävällisiä..jos tiedätte mitä tarkoitan?
En tiedä mikä on..
Mieli maassa. Jo eilisestä illasta asti.
On ruvettava pahaa mieltä purkamaan siivoukseen..

Kommentit

Lumiperhonen sanoi…
Tuttu tunne. Oot varmaa ainoa joka on viimesen puolen vuoden aikana joskus kysynyt et mitä kuuluu.
Sori et mulla ollu kiirettä nyt ettei oo ehditty edes nähdä :/ haluan nähdä kyllä ja toivottavasti pian sais jonkunlaisen näkemisen järjestyy. Mulla on seuraava lista vaan pelkkää yötä ja iltaa ja vapaita vaan 3, mut koitetaa joku ilta enne mun yöhön menoa vaikka jotenki nähdä. :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017