Paljon taas kaikkea.

Mitäs kuuluu?

Hyvää kuuluu.
Aloitin 22.2 Avaimia arkeen, jännittäjien ryhmän.
Se kuuluu Sopimusvuoreen.
Se on kerran viikossa 4 tuntia.
Ekalla kerralla oli tutustumista taloon ja istuttua sielä huoneessa, "ringissä".
Sielä on nojatuoleja ja kaksi pientä "sohvaa".
Toisella kerralla, se oli torstai.
Oli aiheena liikunta, ruoka, hygienia ja pienimuotoista liikuntaa.
Käytiin tekemässä pieni kävelylenkki.
Kolmannella kerralla aiheena oli itsetunto ja itsetuntemus, stressi ja ahdistus.
Tehtiin silloin vähän ryhmätyötä, kolmen joukkueina.
Nyt tulevalla torstailla on aiheena riippuvuudet, ajankäyttö, uni ja palaute.
Luulen että palautetta noista erillisistä käynneistä.
Pääasiassa se on vaan sielä huoneessa istumista.
Nuo edelliset kuulu ryhmään Moduuli 1: Elämänhallinta.
Moduuli 2: Työnhakuprosessi ja Moduuli 3: Kansalaistaidot.
Ja viimeinen päivä on 27.5.

Mun piti keskiviikkona mennä ystävän luo joka olis tehnyt mulle ripsihuollon SatuSalongissa mutta sen kurssi ei onnistunutkaan niinkuin piti niin nyt jää ripsihuollot tekemättä/ saamatta.
No en mä tästä ystävääni syytä milläänlailla <3
harmittaa vaan tosi paljon.
Ja tuolla missä olen nyt kahteen kertaan ainakin käynyt ripsihuollossa, se on kestänyt sen puoli tuntia 30e niin jo heti seuraavana päivänä multa on tippunut muutamat ripset vaikka kuinka varovasti pesisi silmänsä ja nukkuisi selällään..
Niin nyt olen kahden vaiheilla kun ei noita ripsiä ole enään kun muutamat molemmissa silmissä että öljytänkö ripset pois vai menenkö jollekin ripsihuoltoon.

Ei ole kuukauttakaan mennyt kun taas huomenna on TAYSissa käynti. Aijon sanoa sielä kyllä suoraan sen että nämä käynnit saa nyt luvan loppua.
Se miksi olemme käyneet sielä on että syksyllä ehkä alotettais 2 viikon ajanjakso (joku perhevalmennus tai mikä nyt olikaan, en saa mieleeni sitä tarkkaa sanaa) joka päivä klo.10-14 TAYSissa.
Siis me yhdessä perheenä.
Mutta tiedän sen jo ettei olla sinne menossa.
Nuorimmaisella alkaa ekaluokka ja en halua hänen olevan yhtään päivää pois.

Huomenna ennen TAYSia, mulla on PT tapaaminen klo.9.30. Tapaaminen ei maksa vielä mitään. Näemme ja sen jälkeen PT tekee tarjouksen että alammeko tekemään yhteistyötä.
Odotan innolla ja toisaalta mua jännittää ihan sikana.

Olen alkanut rakennekynsiä tekemään.
Teen vain pääasiassa itselleni.
Yhdelle kaverille kokeilin tehdä mutta en tiedä oliko hänellä huonot omat kyntensä kun ne lähti jo viikon sisällä irti.

Nyt alkoi 2 kausi Mustat Lesket..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017