Tylsäää..

Ja taaaas kotona!
Masentaa kotio tuleminen.. Lapset lähti viikonlopuksi tukiperheeseen. En tiedä mahtavatko tulla aikaisemmin kotio kun mitä olimme sopineet. Sielä on tukiperheen äiti kuumeessa. Sieltä äiti soitteli mulle ilmoittaakseen että sielä on nuorin lapsi kuumeessa ja oksentanut että ei tiedä onko flunssaa, oksennustautia vai angiinaa. Sanoi että kun sillä lapsella on ollut angiina niin on taipumusta oksenteluun. Ja se äiti sanoi ettei angiina ole ainakaan ennen tarttunut kehenkään ja pojat ovat olleet sielä ennenkin kun sillä lapsella ollut se. Että toivotaan että olisi vain angiinaa.

Ostin Salesta -30% Proteiinijuomaa, minttusuklaanmakuista ja Tupla+ proteiinia. Hiukan maistuu tuplalle.

Haluaisin että joku pelaisi minun kanssa Uunoa, Skippoa ja Maijaa.. Ei siis ole pelikaveria.. Tykkäättekö te pelailla pelikorteilla?

Leivoin tänään tollasia Proteiinimuffinsseja ohjeita löytyy Tikis.fi mutta tässä tulee muffinssejen ohje;
- 1dl kaurahiutaleita
- 1dl proteiinijauhetta (esim. Suklaanmakuista. Minä laitoin Oriflamen Wellnessiä)
- 1/2tl leivinjauhetta
- 2 valkuaista
- 1 keltuainen
- vettä.
Kyllä niitä ny söi ennemmin kuin selkäänsä otti ;)

Äh on vähän paha olo. Ei kai syynä voi olla että oon syöny kaksi proteiinipatukkaa ja noita muffinsseja :)

Mua väsyttäiski. Kai se tarttee laittaa sauna päälle ja käydä sielä vielä kun jaksaa ettei uni yllätä. Menin eilen illalla joskus 21-22 välillä nukkumaan ja nukuin ku tukki aamuun asti. Olin jopa unohtanut laittaa herätyskellon päälle mutta heräsin automaattisesti 6.40. Laitoin kellon päälle joka soittais klo.7.25, nukahdin hetkeksi siis vielä. Aamulla kävin puolen tunnin lenkillä kun olin viimeisenkin lapsen saanut pois kotoa. Sitten katselin Emmerdalea ja menin päikyille, nukuin puoli tuntia.

Kommentit

Kiki sanoi…
Olet vaihtanut blogin ulkoasua, näyttää kivalta :)
BlackAngel sanoi…
Joo, pakko kokeilla välillä jotain uutta ja kivaa :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017