Masentavaa..

Tossa on tullut vanhempia autettua puukuorman kanssa ja talon tyhjentämisessä


Vielä on jäljellä metrin pätkiä mutta kun ei ihminen jonka on pitänyt tuoda jo muutaman päivän lavaa niin ole tuonut.


Eli tänään kun noita piti alkaa kuskaamaan lavalle niin eipä voitu. Kurjaa että sekin siirtyy vaan. Kun raskasta olis muutenkin, mulla, henkisesti.
Vanhempani muuttavat pois mun lapsuuden kodista. Asiasta sain viime viikolla puhuttua äitin kanssa kun ukkokultani meni sanoon äitille että mikä mua vaivaa tai miksi itkin.
Nyt en ole sitten sen keskustelun jälkeen kovasti ainakaan itkenyt. Ainakin illalla, meinaan itkeä itseni uneen kun jään illalla miettimään asiaa kun nukkumaan on pitänyt ruveta. Mutta en ainakaan vielä.
Kyselin äitiltä muutama viikko takaperin että onko heillä vielä sitä vanhanaikaista kirjoituskonetta ja tänään sen sieltä sitten sain. Yksinäni kun sitä katselin ja olin viemässä autoon niin tuli muistoja mieleen kuinka sillä joskus aikanaan kirjoitin..


En tiedä pystynkö meneen enään ikinä vanhoille mestoille sinne kun vanhemmat ovat sieltä muuttaneet. Kummisetäni asuu sielä vielä mutta en mä pysty häntäkään meneen katsomaan, eikä me nyt kyllä niin läheisiä enään olla. Äiti ensin ymmärsi että mulla tulee heitä ikävä, kun sanoi että eivät he kauaksi muuta ja että kyllä hän käy vielä jonkin aikaa töissä Tampereella. Mutta sitten kun sanoin mutta kun en tähän kotiin voi enään ikinä tulla kun tässä asuu muita. Joskus lapsena, teininä mietin että kun vanhempani menevät enkeleiden luo niin aion periä tän omakotitalon mutta en voi enään..eikä mulla tulis koskaan edes oleen niin paljon rahaakaan että voisin.


Sitten toisenlaisiin asioihin. Me&I kirpputorin kautta ostin vähän kuin sikaa säkissä! Mutta kun olin niin tohkeissani etten tajunnut kuvaa pyytää Perfect pants housut. Maksoin niistä 45e posteineen. 23.6 myyjä laittanut ne postiin enkä ole vielä tänäkään päivänä saanut niitä. Olen ollut ylläpitäjään yhteydessä, postiin ja tänään laitoin viestintävirastoon viestiä. Postista olen saanut vastausta ja lähettivät mulle pahoitellen 1 luokan postimerkkejä. Kysyivät että haluanko mä vai myyjä niitä, no en kai mä nyt myyjältä olisi mitään mennyt kysymään joten tietty mä ne haluan ja sainkin. Ihania muumeja!
Ylläpitäjä on myyjälle laittanut viestiä muttei ole vielä saanut vastausta. Mietin että on varmaan mennyt -Muut kansioon. Miksiköhän tollainen tyhmä -Muut kansio on pitänyt tehdä? :o sieltä kukaan osaa koskaan ajoissa katsoa.
On myyjä mulle vastaillut, aina pikku viiveellä. Hänen mielestään osoite ei ollut kirjoitettu mitenkään epäselvästi jolloin kirje tulisi mulle suoraan eikä menisi minkään viestintäviraston kautta jossa selvittävät mitä kirjeessä lukee. Tai sitten mua on huijattu joka on alkanut jo tuntumaan siltä ensimmäisen viikon jälkeen. Mutta jos niin teen ilmoituksen kyllä poliisille.

Kommentit

Kiki sanoi…
Sää olet niin pitkään asunut ja käynyt lapsuudenkodissa, että tottakai tuollainen on tosi suuri muutos ja iso tunnemylläkkä. Siellä on niin paljon muistoja. Mutta kyllä se siitä, ajan kanssa :) Tee ihmeessä poliisille ilmoitus, 45 euroa on suuri raha antaa kenellekkään huijarille. Jos ei edes kuvaa ollut niin haiskahtaa kyllä siltä ettei myyjä ole sulle mitään lähettänyt.
BlackAngel sanoi…
Joo kaippa sen myyjänkin olisi pitänyt automaattisesti näyttää millaiset housut vaikken ite osannu kysyy..tai niin ainaki olettaisin. Tossa mietin että ei ihan aikuismaista taida kyl olla ku välillä itkettää lapsuuden kodin menetys. Totta, ajan kanssa helpottaa.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017