4.7

Oon tosi väsynyt.
Miehen veli tuli torstaina ja siitä lähtien on tullut joka yö nukuttua huonosti tähän päivään. No, tänään hän lähti. Ja omaa vikaani tietty viime yö kun tuli otettua vähän kavereitten kanssa. Ruvettiin katsomaan leffaa mitä toinen kavereista toi niin joskus yhden maissa. Torkahdin muutamia kertoja. Toinen kaverista lähti jo aika alussa sen leffan. Mutta toinen jäi. Joskus 2 yöllä, huomasin että kaveri oli nukahtanut sohvalle. Päätin sitten herättää hänet ja käskeä menemään kotio nukkumaan että itsekin pääsen. Ja eikä mulla tainnut kauaa kestääkään kun nukahdin. Muistan sen kyllä että mies jotain mulle höpisi muttei mulla ole tietoakaan että mitä.. =D

Perjantai aamuna tuli herättyä 9 aikaan kun mulla piti olla treffit Epilässä yhden naisen kanssa joka myy ihanaa leopardi ja mustaa toppia mutta hän peruikin viime tipassa. Vähänkö vitutti!
Eli olisin saanut ihan hyvin nukkua vielä ainakin 11 asti. Yöllä sillon to-pe välisenä yönä tää ihminen vielä tiedusteli että mistä mut tunnistaa sillo perjantai aamuna jne.. Ei kuulemma muistanut että hänen piti perjantai aamuna nähdä kaveriaan. Olisi voinut vaikka ensin myydä mulle topit ja mennä sen jälkeen mutta ei..  Pahoitteli kun ei aikataulut sopineet hänen kanssaan mutta kun hänellä on muuta. (??) Ihan ku mulla ei olisi ollut muuta.. Kyllä hän sitten ehdotteli päiviä että millon voisi vaikka keskustaan tuoda ne topit josta hakisin mutta sanoin että antaa olla. Ja ylläpidolle tein ilmoituksen hänestä.

Sitten joskus puol 12 lähdin Pälkäneelle hakeen kaveria jonka kanssa piti ryypätä mutta hänen ukkonsa tulikin häntä jo hakemaan aika ajoissa. Eli oli vähän niinku turha reissu sekin.. Muutamat me kerettiin meillä juomaan ja shoppailemassa kävimme Ideaparkissa. Ihan kivaa kumminki oli. Kun vähän yritin metsästää sellaista samantapaista toppia kun mitä siltä myyjältä piti ostaa 3e. Mutta en löytänyt. Aamulla sillon kävin itse Pirkkalan Veskassa kaupoilla, sieltä löyty H&M; stä ihana vaaleanpunainen pitkähelmainen toppi 5e, aivan ihana <3
Ja Ideaparkin Ginatrikoosta löytyi sitten sellainen musta tunika/toppi 10e. Halpa vaate reissu..

Siivoomaan pitäisi vähän alkaa. Lapset tulee huomenna kotio <3 ikävä jo.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017