Lumisateinen perjantai

Heippa.

Ajattelin kirjoitella nyt kun jouluun ei ole enään pitkä aika ja nopeaan se vuosikin vaihtuu. Muutenkin nämä päivät menneet hirmu nopeesti. Mihin tää aika oikeesti kuluu?
Mun vanhin poikaki jo 6vuotta, ens vuonna sitte kouluun. Justiinhan se meni eskariin. =)
12.12.12 oli pojalla joulujuhla, kirkossa pitivät. Mikä oli sinänsä vähän outoa, yleensä pidetty koulun tai päivähoidon salissa. Puoli tuntia kesti esitykset. Vähän epäilin sitäkin että mahtaako kestää puol tuntia, mutta kyllä. Onneks istuin melki edessä, sain hyvin kuvattua kun lauloivat. Ääni ei kovin hyvin kuulunut sinne taakse jotka kirkon takana istuivat. Se ehkä huonoin asia, mutta ei se mua ainakaan haitannut. Esitykset oli hienoja ja kaikki osas hyvin esityksensä.

Jouluki on nyt pelastettu kun sain 70e lahjakortin Punaiselta ristiltä.

Ihanaa taas sataa lunta. Eilinen lumimyrsky ei ollut mitenkään kiva. Kun lunta sataa ilman tuulta ja on pikku pakkanen niin se on mun keli =) Rakastan kun lunta sataa!
Varsinki jos on pimeetä ja lunta tulee niin tykkään mennä sillon lenkille ja nauttia kelistä.




Tänään vanhin poika lähtee tukiperheeseen ja itse jään nuorimman kanssa kotio. Pitäis joku kuivakakku tehdä ja lisää pipareita. Pullaa meillä onkin vielä pakkasessa ja sisko tekee kakun. Eikä tänne ole tulossa taas kun oma porukka synttäreitä viettämään niin ei mitään ihmeellistä leipoa tarvitsekaan.

Hiukan joulusiivouksia pitäisi tehdä, vaatehuone jonne tulee aina kerättyä ja piilotettua kaikki niin pitäisi taas siivota. Huoh! Välillä tuntuu että on aivan liian paljon tavaraa mutta sitten taas ei suostu heittään mitään pois. En kai ole ainoa jolla tälläistä ongelmaa on? =D
Joulukuusen ajattelin viikonlopun aikana hakea ja koristella sen. Nuorin pojista ainaki on odottanut kovasti joulukuusen tuloa, itsekin. Mutta ei ole saanut aikaseksi siivota. Jospa tänään saisin itseäni niskasta kiinni tai viimestään huomenna =)

Onko kukaan jäänyt koskaan mihinkään koukkuun? Esim. johkin peliin? Mä olen, tunnustan!
Mun on aina pakko pelata monta peliä Mahjong trailsia facebookissa kun olen koneella mutta en silti pääse pelissä etiäpäin, se harmittaa!.Eilen taisin tajuta idean siinä, ehkä mun pitäis päästä 15 sijalle, niin ehkä pääsen sitten lentämään etiäpäin.. Vielä siis on jonkin verran matkaa siihen.. Pelaako kukaan vastaavaa peliä?

Äh, vielä yksi asia mistä haluan puhua. Miten pääsen suklaasta eroon?? Naama kukkii ku suklaata syö. No onneks ei ainakaan tarvitse mitään miehiä iskeä kun sellainen jo on! <3 mutta ärsyttää, ei voi suklaata syödä muuten ja olen muutenki yrittäny olla syömättä mutta aina sitä vaan jotenkin sortuu.. Kokemuksia??

Ny vois pelailla ja alkaa siivoileen..

Kommentit

Roque sanoi…
Mulla on ihan sama ongelma tuossa mahjong pelissä :D Oon ihan totaalisen jumissa siinnä enkä pääse millään eteenpäin. Mulla olis kyllä valmiina kaikki et pääis seuraavalle saarelle siinnä, mut se kenttä missä oon niin se tuntuu olevan jotenkin ihan tuhottoman vaikee, enkä monista yrityksistä huolimatta oo saanu siittä tarpeeks pisteitä et pääsisin sen kentän läpi. Ärsyttävää.

Niin ja mulla on myös tuo tavaranpaljous ongelma ja kaikenlisäks en millään viittis enkä saa aiakseks kattoo niit kaikkii läpi ja laittaa pois niitä mitä en tartte enkä halua säästää xD Aikaa kyllä olis, mut ei millään viihti.
BlackAngel sanoi…
Niin taidatkin olla samassa kohdassa siinä pelissä kun minä? Kuinka paljon siinä pitää saada niitä pisteitä että pääsisi siirtymään seuraavalle saarelle?

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kampanja

Pitkästä aikaan postaan..

2017